« Home | Η νόσος της έλλειψης ειδήσεων » | Τίτλοι που κάνουν τίλτ » | Χιονιάς φονιάς - έκτακτα δελτία » | 21 γραμμάρια... Να το αφήσω; » | They Call Me Malaka » | Just another soldier » | Υποθήκες, κρεμασμένες στο περίπτερο. » | Υπάρχει κανένας απόγονος της Αντιγόνης ; » | The next computer generation... » | Προφητικό δημοσίευμα... » 

Πέμπτη, Ιανουαρίου 26, 2006 

Αλλαγές στις μπλογκολογικές μου συνήθειες

Σε λίγο κλείνω ένα χρόνο στα blog και διαπιστώνω ότι άλλαξαν κάποιες από τις μπλογκολογικές μου συνήθειες .

Σταμάτησα να διαβάζω blogs που έχουν κλειστά σχόλια. Θέλω, όταν διαβάζω κάτι που με κεντρίζει σ΄ένα blog, να μπορώ να γράψω την γνώμη μου ή έστω την βλακεία μου. Και θυμώνω όταν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Έτσι αγαπητoί μου συμπλόγκερς Vagelaka και Lili -ξέρω ότι θα τα βάψετε μαύρα τώρα που το μαθαίνετε- αλλά σταμάτησα να επισκέπτομαι τα μέρη σας.

Σταμάτησα να γράφω σχόλια σε blog που έχουν moderating on στα σχόλιά τους.Ξέρω ότι τα σχόλιά μου δεν θα κοπούν ποτέ αφού δεν ξεπερνάνε τα όρια της ανοχής του μοντερεύοντος blogger , αλλά διαφωνώ με την πολιτική του moderating. Προσωπικά προτιμώ να σβύνω τα πολύ κακόβουλα ή άσχετα με το θέμα σχόλια αφού ανέβουν, παρά να τα σβύνω προληπτικά. Έτσι αγαπητέ πιτσιρίκο γλυτώνεις από τα σχόλιά μου.

Σταματώ να γράφω σχόλια σε blog που γράφουν ένα post σήμερα και το σβύνουν αύριο. Θυμώνω όταν ρωτάω κάτι και ψάχνοντας να δω τι απάντηση δόθηκε, δεν βρίσκω ούτε απάντηση, ούτε το σχόλιο με την ερώτησή μου αλλά ούτε και το post στο οποίο γράφτηκε το σχόλιό μου. Καμιά φορά μάλιστα δεν βρίσκω ούτε το ίδιο το blog. Το έχει Mac-ελέψει ο ίδιος ο blogger.

Σταμάτησα να διαβάζω τα σχόλια στο blog του Νίκου Δήμου. Ο αριθμός των σχολίων είναι πλέον τεράστιος (πάνω από 500!) και η ανάγνωσή τους απαιτεί χρόνο ίσο με το ωράριο υπαλλήλου του αθάνατου ελληνικού δημοσίου. Ωραία είναι τα ρεκόρ, αλλά δημιουργούν προβλήματα λειτουργικότητας και τελικά η γιγάντωση αυτή του αριθμού των σχολίων και των σχολιαστών εμποδίζει πιστεύω την πραγματική επικοινωνία. Φυσικά ο Νίκος Δήμου δεν μπορεί να κάνει τίποτε για να εμποδίσει το τσουνάμι των σχολίων και προς το παρόν πιστεύω πως το απολαμβάνει.

Σταμάτησα να επισκέπτομαι τα blog της "Louella Parsons" και της "Hedda Hopper". Έμεινα λίγο πίσω στα κουτσομπολιά της μπλογκογειτονιάς, αλλά δεν βαριέσαι...

Τέλος οσονούπω θα σταματήσω να διαβάζω και το δικό μου blog... To Ψιλοβαρέθηκα.

Είσαι άδικη!
Αυτό έχω να πώ μόνο!

μπορώ να συμφωνήσω?

Σταμάτα βρε κούκλα μου να σου δώκω ένα φιλάκι!

Καλημέρα και μην σταματάς.

Ο Μανιφέστος είχε ήδη γράψει το σχόλιο...Δεν ξέρω τι προβλήματα με την ώρα υπάρχουν!

Μ' ΕΣΕΝΑ συμφωνεί βέβαια, προς άρσιν κάθε παρεξηγήσεως!

Αληθινά στενοχωριέμαι που δε διαβάζεις τους μοδερέητεδ, αλλά θέλω να πιστέψεις ότι ορισμένοι εξ ημών έχουμε πολύ σοβαρούς λόγους που επιλέγουμε το μοδερέησον. Πολύ σοβαρότερους της αισθητικής, εννοώ.

Και, κομμένες οι βαρεμάρες, έτσι? Θα χάσει η ευλογόσφαιρα την "μύτη" της!

Να τα χιλιάσεις, Σοφία!

Από το φθινόπωρο και μετά ΑΥΤΗ είναι η πολιτική του μπλόγκ μου!

Γράφω, μένουν 2-3 μέρες στον αέρα και μετά τα σβήνω, ούτε καν τα σώνω κάπου! Σιγά τις μαλακίες δηλαδής!

Στα 47 είμαι! Δεν πάω για καριέρρα, την πλάκα μου μόνο κάνω!

Νομίζω ότι είχα γίνει κατανοητός εδώ και καιρό!

Σβήστηκαν κείμενα και κείμενα που άνοιξα την ψυχή μου...είναι άδικο τώρα να ανησυχούμε για τα κάθε σχόλιο του κάθε αλήτη ανώνυμου, του κάθε metablogger,του κάθε skatopsixou που έρχεται κι αφοδεύει στο διαδικτυακό καλύβι μου!

Παραπέμπω και στο καταπληκτικό κομμάτι του Ναυτίλου επί το θέματος!

Ας σεβόντουσαν πρώτα τον χώρο μου οι αλήτες, και μετά να τους σεβόμουνα εγώ!


ΕΓΩ μικρή μου Σοφία βρίσκομαι ΑΜΥΝΟΜΕΝΟΣ, δεν βάζω moderator για εφφέ και για πλάκα!

Αν ένας άνθρωπος ΤΟ ξέρει αυτό καλά, ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ βέβαια!

Εγώ πάντα θα σε περιμένω να σε φιλέψω στο blog μου, κι ας μην ξαναπατήσεις....

Φιλιά!

Σύμφωνα με τη θεωρία της σχετικότητας και του χάους μαζί, αν σταματήσετε να γράφετε στο blog σας, το blogοχωριό θ'ανατιναχτεί.


xxx

Αυτα που λέγαμε!

Καλώς-τον-κι-ας-άργησε!

έλα βρε Σοφία, 2-3 άνθρωποι πατάνε στο blog μου, να σε χάσω κι εσένα από πελάτισσα;
κοίτα, πέρα απ' την πλάκα, έχω ήδη κλείσει ένα δικό μου blog, έχω ξεκόψει απο chat και forum, άνοιξα εδώ μιά παπαριά για να γράφω ό,τι μου 'ρθει, κι αν δεν μου 'ρθει χέστηκα, και επίσης χέστηκα αν δεν τα βλέπει και κανείς...
ΑΛΛΑ,θέλω να το έχω το ρημαδομπλόγκ που λεει κι η vasvoe, για να γράφω όποτε έχω μαύρες κι άσπρες, να βλέπω και να κουτσουλάω και καμιά δεκαριά άλλα...
ΑΛΛΑ, δεν θα το βάλω και μαράζι...
καλά, κάνε ό,τι θες στην τελική, ωχχχχχχχχχχ
;))))))) φιλιά

Bρε παιδιά :
Τους κλειστο-σχολαστικούς είπα ότι σταμάτησα να διαβάζω. Διότι όταν δεν μπόραγα να γράψω κάτι που σκέφτηκα διαβάζοντάς τους θύμωνα.

Στους μοντερευο-σχολαστικούς σταμάτησα να γράφω...Στους -τα καράβια μου καίω- επίσης σταμάτησα να γράφω. Τους διαβάζω όμως.

Εσύ Raffi γιατί διαμαρτύρεσαι πουλάκι μου; Ολάνοιχτα είναι τα σχόλιά σου...
Και διαβάζω και γράφω και όλα τα καλά έχω στο blog σου...

Mcmanus, δεν είμαι άδικη. Δεν έγραψα κανένα ψέμα για σένα.
Εσύ αδικείς τον εαυτό σου όταν επιτρέπεις σε κάποια κακόβουλα σχόλια να σε κάνουν να σβύσεις ολόκληρο blog...

διαμαρτύρομαι για την τελευταία πρόταση του post σου...
ως προς όλα τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω, γιατί καταλαβαίνω γιατί τα λες ;)

Καλημέρα και από μένα! Κάποιες φορές χαίρομαι τους διεθνείς "συν-ημερολογίτες" που γράφουν ακομπλεξάριστα ό,τι τραβάει η όρεξή τους. Εμείς εδώ είμαστε πιο μικρή κοινότητα και ώρες ώρες μπλέκουμε τα μπούτια μας. Όταν πέφτουμε με τα μούτρα στο σπορ, φυσικό είναι να επέλθει κόπωση και βαρεμάρα με το αντικείμενο. Κάνε την αποτοξίνωσή σου και άμα γουστάρεις κανείς δεν σ' εμποδίζει. Αν όχι, υπάρχουν τόσοι τρόποι έκφρασης και κοινωνικής επαφής, εδώ θα κολλήσεις?

Γειά σας Αβάντι!

Δέν καταχρώμαι τής φιλοξενίας σου, ε;

Απαράδεκτη η τελευταία σου φράση. Απαράδεκτη. Γερά με τσαμπουκά, μην πτοείσαι επειδή δεν σε σχολιάζουμε, το πε έξοχα η mirandolina στον Old Boy κι ακυρώνεσαι εδώ: "Το σχολιάζειν δεν είναι δείκτης αναγνωσιμότητας ούτε ποιότητας. Σε μερικά από τα καλύτερα ποστ που χω διαβάσει, δεν έχω να πω τίποτε".

sorry pou petagomai alla de nomizo na exei provlhma me ta sxolia h avanti...

"Εσύ αδικείς τον εαυτό σου όταν επιτρέπεις σε κάποια κακόβουλα σχόλια να σε κάνουν να σβύσεις ολόκληρο blog..."

Εδώ μπάρμπα, έχει 1000 δίκια το κορίτσι.

Σοφάκι σου προσφέρω την γενική διεύθυνση της ΣΠΙΘΑΣ με δικαίωμα VETO για όλα

You do what you have to do and I do what I have to do.

Aυτο το -θα τα βαψετε μαυρα -μονο μου καθησε καπως περιεργα.



Πλεον θεωρω οτι το μπλογκ με τα κομεντς γινεται φορουμ και ο καθενας αντεχει οσο αντεχει. Εγω δεν αντεχω αλλο.



Θελω να εχω αλλο μυαλο οταν μπαινω εδω και αλλο εκει.
Δεν καταλαβαινω γιατι θυμωνεις, ειναι κατι προσωπικο μου.


Οπως και να εχει ελπιζω να τα λεμε αλλου (η οχι?)

@Lili: θύμωσα με την κατάσταση και όχι με σένα... Αυτό το έχουμε ξεκαθαρίσει μεταξύ μας ντε...
@justanother: Δεν παραπονέθηκα για έλλειψη σχολίων, έχει δίκιο η Ελισάβετ...
Σε σχέση με το είδος των post που γράφω συνήθως, νομίζω ότι δέχομαι μεγάλο αριθμό σχολίων.
@Σπίθα: αν μου προσφέρεις την διεύθυνση του 902 το συζητάμε...
@ Vangelaka: Τι να κεράσω;
@Καλτ-σόβρακε :Ευχαριστώ για τα 1000 δίκια
@ Μαριαλένα, μη νομίζεις... Και τα δικά μας blog διεθνή είναι... Αλλά φταίνε οι ψωριάρηδες οι ξένοι που δε μαθαίνουν ελληνικά για να μας διαβάζουν. Οι αγράμματοι!
:-)

@ avanti.

Ανοχές...

ε.......αδικία!

σταμάτα να διαβάζεις ότι θέλεις, αλλά οχι και το δικό σου blog ρε παιδί!

ουφ, ηρέμησα κάπως!

Μόνο την ΣΠΙΘΑ μπορω να σου δώκω. Ο 902 δεν είναι δικός μου, αλλά της Αλέκας...

Η πρόταση πάντως για τη ΣΠΙΘΑ, παρά την άρνησή σου, παραμένει ανοικτή

τα γράφω πολύ γρήγορα γιατί βιάζομαι
Το 1ο σωστό το 2ο δεν έχεις δίκιο το 3ο επίσης δικιο το 4ο αράξτε γαμώτη μου είναι 5 μαλάκες που κάνουν από 300 σχόλια α)πού το περίεργο β) στην ποιότητα υπάρχουν 1000 φορές περισσότεροι λόγοι να σας εκνευρίζουν απ' ό,τι στην ποσότητα.

Γούτσου. :)

Κάτι έγραφα για το ομαδικό βραστήρα των εγκεφάλων μας εδώ μέσα. Πριν από λίγο έβαλα λουκέτο στο "ουρλιάζοντας", δεν ξαναγράφω εκεί πέρα.. αλλά δεν το κλείνω κιόλας. Ενα blog λιγότερο, λίγος χρόνος περισσότερος για μένα...

Εσύ όμως έχεις ΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ!
Κάνε το κέφι σου όπως νομίζεις, μη σου περάσει όμως από το νου να μας το στερήσεις, ε.. ΑΛΛΙΩΣ.. ΘΑ φωνάξω τη ViSta με τα αστυνομικά της;-)

:-))

ήρθα να τσεκάρω,μήπως το έκλεισες γιατί έχει πέσει μιά επιδημία... ουφ, τώρα που ησύχασα πάω να ξαπλώσω :))))

Σοφία, σε καταλαβαίνω γιατί την πέρασα κι εγώ πρόσφατα αυτήν τη φρίκη, αλλά μην κλείσεις τέτοιο μπλογκ. Δηλαδή κι αν ακόμα δεν ξαναγράψεις, άσ' το να υπάρχει. Και σε μας θα κάνει καλό, και σε σένα όταν ξαναγυρίσεις και το δεις με άλλο μάτι! :-))

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Avanti ή Σοφία ή κόκκινη ζέρμπερα ή όπως αλλιώς σε φωνάζουν, σε πάω ΚΑΙ γιατί έχεις το χιούμορ που μ' αρέσει: λεπτό, πνευματώδες, χωρίς κυνισμό με το τσουβάλι, αλλά με μια σταγόνα φλέγματος. Yeah.

Αβάντι, ειλικρινά εξήγησέ μου τι εννοούσες με την semi σάτιρά σου όπου έβαλες στο στόμα μου λόγια που δεν θα τα έλεγα ποτέ μου. Ειλικρινά, σε ενόχλησα σε κάτι;

Δυστυχώς τα σχόλια έχουν ένα σοβαρό πρόβλημα και το μοντερέισον (ελέησον) είναι μια κάποια λύσις. Αποφεύγεις και τις φωτοκόπιες και τις διχασμένες προσωπικότητες.

Ενας αναγνώστης σου

ΥΓ: Ελπίζω να μην παρερμηνευθεί το αστειάκι μου :)

Αν υποψιαστώ οτι μου κάνεις αντίπραξη σε συγκέντρωση comments...

Περιττό να σου πω οτι συμφωνώ αν κι έχω κάνει κάποια απο όσα λες...

(Αυτό μου αρέσει εδώ μέσα: βελτιώνομαι!)

Για πόσα comments το πας εσύ δεν μας είπες...

Ουφ, βαρέθηκα κι εγώ.

σα να έχεις δίκιο..
avanti maestro!!

Χμμμ σαν να έχεις δίκιο ... όπως πάντα ! Καλημέρες κι'από δώ !

Όψιμος σ' αυτό το post όπως και στο blogging άλλωστε, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω στην περί Δήμου απόφασή σου. Άλλο blogging, άλλο chating. Για τ' άλλα κατανοητή η κούραση αλλά ...show mercy.

What a great site »

That's a great story. Waiting for more. »

Δημοσίευση σχολίου

Για μένα

  • Σοφία Avanti
  • Ελλάδα/Greece
My profile

Μικρή πασοκική ανθολογία

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from avanti. Make your own badge here.

Links

Για ένα όνομα ζούμε...

(το "πόθεν έσχες"

του τίτλου "τα εις εαυτόν")


US Losses

Photos Hidden
Powered by Blogger
and Blogger Templates