« Home | They Call Me Malaka » | Just another soldier » | Υποθήκες, κρεμασμένες στο περίπτερο. » | Υπάρχει κανένας απόγονος της Αντιγόνης ; » | The next computer generation... » | Προφητικό δημοσίευμα... » | Κουφώματα... » | Ρίχτερ στο κορμί τους σπίρτο... » | Jesus Save: The bank you can trust » | Lágrima Psicodélica » 

Σάββατο, Ιανουαρίου 21, 2006 

21 γραμμάρια... Να το αφήσω;

Υπάρχει ψυχή;
Τι είναι η ψυχή;
Πιφ...Σιγά τα ερωτήματα βρε αρχαίοι!

Τον Χαρδαβέλα δεν τον απασχολούν τετριμένα φιλοσοφικά ερωτήματα...
Το ερώτημα το έχει απαντήσει ήδη η επιστήμη ...(ή το Hollywood, θα σας γελάσω)
Ναι υπάρχει ψυχή. Υπάρχει και ζυγίζει 21 γραμμάρια...



π.Χ (προ Χαρδαβέλα) λέγαμε:"Ο Ανδρέας είναι ψυχούλα" ή " Η Μιμή είναι ψυχάρα".
Βλακείες! Και η ψυχούλα και η ψυχάρα ζυγίζουν το ίδιο: 21 γραμμάρια...
π.Χ (προ Χαρδαβέλα) ρωτούσαμε :" Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;" . Μα τι χαζή ερώτηση! 21 γραμμάρια θα παραδώσει...
Μωρέ καλά το είχε γράψει εκείνος ο αρχαίος ο Πλάτων στο χαμένο του έργο " Αι Χαρδαβέλιαι Πύλαι του Αλτερίωνος " : « Και η ψυχή ει μέλλει ζυγισθείναι εαυτήν, εις Χαρδαβέλαν αυτή βλεπτέον»

Οταν μαθαίνεις κάτι τέτοιο ειδοποιείς έγκαιρα :))

(Γ.Κ.)

Εδώ μόνο έγκυρα και έγκαιρα ενημερώνουμε...
10 ώρες πριν την εκπομπή...
Μέχρι και καλεσμένος στο studio του Alter προλαβαίνεις να πας!
:-)

Έχει κι αυτά τα ρίσκα η 7η Τέχνη!

Μερικοί, δίχως να στύψουν το μυαλουδάκι τους, κλέβουν ατάκες, ιδέες κλπ και κάνουν τους μάγκες στους ημιμαθείς!

Σαν την μαλάκω την Ακρίτα που έντυσε μουσικά την Βέρα, με το καταπληκτικό soundtrack του 2046!

Ποιά γριέτζω τώρα που το παρακολουθεί το σήριαλ θα κάτσει να σκεφθεί τι και πως!

Ίσα-ίσα θα πούν, μπράβο στην Έλενα, για την πολύ ωραία μουσική!

Απορία : Μου λένε συχνά ότι είμαι πολλά κυλά μαλάκας .Τι γίνονται αυτά όταν πεθάνω; Φεύγουν και αυτά; Δηλαδή το φέρετρό μου θα είναι πούπουλο;

κιλά με υ; αρχίζω να πιστεύω πως έχουν δίκιο

Εμένα η ψυχή μου είναι 15γρ. Της έκανα δίαιτα. Σειρά έχει η σύσφιξη.
;)

π.Χ. φαίνεται επίσης ότι θα προτιμούσαμε να πούμε "στις Πύλες του Ανεξήγητου"

Εμένα η τελευταία μου γκόμενα μού εδήλωσε σαφώς "δεν έχεις ψυχή μέσα σου" και το έλυσα το πρόβλημά μου!
Φαντάσου να μου έλεγε "είσαι σκατόψυχος" και να είμαι αναγκασμένος να ψάξω τα 21 γραμμάρια μέσα στα σκατά... :)

21;
Αδυνατούληδες!

Γι' αυτό

"Ψυχή μου φάε, πίε και ευφραίνου"

το'δειξε στην Ελλαδα?

http://www.imdb.com/title/tt0315733/

Ολα καλά με το βάρος της ψυχής, τον όγκο όμως δεν τον εξέτασε κανείς..?
Τι είναι πιο βαρύ, ένα κιλό σίδερο ή ένα κιλό μπαμπάκι; Στο ερώτημα που βάζαμε μικροί, τι απαντούσαμε αυθόρμητα;
Το σίδερο! ..φυσικά..
Και μόνο αν ακούσεις "σίδερο" η λέξη έχει ένα βάρος, πώς να το κάνουμε;
Το 1 κιλό μπαμπάκι όμως, έχει πολλαπλάσιο όγκο απο το 1 κιλό σίδερο.. οπότε..
Μια Μαύρη Τρύπα είναι μικρούτσικη αλλά με εξαιρετικά πυκνή μάζα και άρα βαρύτατη.. και καταβροχθίζει ό,τι βρεθεί στο πέρασμά της...
Συνειρμοί... και το πόρισμα δικό σας:-))

Εμένα μου αρέσει κάτι άλλο. Το ότι οι τύποι "οι ανεξήγητοι" ( ελληνιστί believers) που μας τα χουν κάνει τσουρέκια με τη γκρίνια τους ότι η επιστήμη τάχα μου τους κλέβει την ομορφιά της ζωής, έχουν προσδιορίσει ακριβώς το βάρος της ψυχής...

Α ρε Romain Rolland...κλωτσιές που θέλουν.

Ωραιο το 21 γραμμαρια αλλα ακομη καλυτερο το "Χαμενες Αγαπες-Pero Ammors"του ιδιου σκηνοθετη.Γιατι το soundtrack του Philip Glass για το "The Hours"τι το εκαναν;

Δημοσίευση σχολίου

Για μένα

  • Σοφία Avanti
  • Ελλάδα/Greece
My profile

Μικρή πασοκική ανθολογία

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from avanti. Make your own badge here.

Links

Για ένα όνομα ζούμε...

(το "πόθεν έσχες"

του τίτλου "τα εις εαυτόν")


US Losses

Photos Hidden
Powered by Blogger
and Blogger Templates