« Home | Με μία λέξη... » | Περαστικά βρε... » | Φωτογραφίες του Νοέμβρη. » | O Χατζηδάκις για τον Τζορτζ Μπέστ... » | Με 1 ευρώ την ώρα » | Εσείς τι συμπέρασμα βγάζετε κύριε Σέρλοκ Χολμς; » | Huston - We have a problem... » | Εσύ πειραματίστηκες; » | Αμ-βρίσιος » | Κεσάτια... » 

Σάββατο, Νοεμβρίου 19, 2005 

Ω! γλυκέ Ιησού...



«Σήμερα ήταν μια σκοτεινή μέρα του Ελληνικού Έθνους.
Ο γλυκύτατος Χριστός ξανασταυρώθηκε από τους αισχρούς αντιπροσώπους της λογοτεχνίας και του κράτους.
Ρεζίλια των σκυλιών γίναμε. Η συντέλεια των αιώνων έφτασε!
Η πέννα του βρωμερού αντίχριστου ξέσχισε το στήθος του Κυρίου. Βόθρος ρέει από τους ακάθαρτους ποταμούς στις σελίδες του ανήθικου.
Σήμερα η Ελλάς κηδεύει με δημόσιον δαπάνη ποιον, τον υβριστή της εκκλησίας μας και ο Υπουργός παιδείας και ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κρατώντας με ασέβεια τα διεστραμμένα βιβλία του βλάσφημου αντί του Ευαγγελίου, παίνεψαν τον αισχρό νεκρό. Φρίκη, φρίκη, ούτε ο υπόνομος των Αθηνών δεν θα ανέδιδε τέτοια δυσωδία.
Έφτασε η Δευτέρα παρουσία! Θλίψη, θλίψη και το θλιβερότερο ο Μητροπολίτης Ευγένιος, παρόλο που ειδοποιήθηκε αυστηρά από την Ιεραρχία άφησε το βλάστημο να μπει μέσα σε Χριστιανική εκκλησία και παραστεί στην κηδεία του! Εύγε Άγιε της Κρήτης Μητροπολίτη Ευγένιε! Η εκκλησία της Κρήτης έδωσε εξετάσεις σήμερα και μηδενίστηκε στη συνείδηση της Ορθοδοξίας!
Ντροπή σας, ντροπή σας χυδαιολόγοι της πίστης μας. Να πάτε στις Χάβρες, να πάτε στα τζαμιά αλλά να μην πατήσετε τα πόδια σας σε ιερό ναό της εκκλησίας μας πρυτάνεις των Πανεπιστημίων, λογοτέχνες και πολιτικοί. Αν ζούσαν σήμερα οι τρεις Ιεράρχες θα σας είχαν αφορέσει όλους σας!».


Αυτά έγραψε στις 5 Νοεμβρίου 1957 (ημέρα της κηδείας του Ν.Καζαντζάκη) στο Ορθόδοξο Χριστιανικό Περιοδικό «Σπίθα» ο τότε Αρχιμανδρίτης και μετέπειτα επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης. Βαθιές οι ρίζες του σκοταδισμού στην ιεραρχία της εκκλησίας μας. Κι αργεί το ξημέρωμα...

ειναι οντως τραγικο... σκοταδισμος χωρις ελπιδα ανατολης.

Ειμαι βεβαιος οτι (κατσε μισο λεπτο να κανω την αφαιρεση: 2005-1957=48 - ωραια!) σε 48 χρονια απο τωρα θα ασχολουμεθα (πιο επισταμενως, πιο εντατικως, πιο εντονως) και με τον σκοταδισμο του χριστοδουλου.

Τι μου θύμησες τώρα! Σε βαθμό να γράψω και εγώ ένα ποστάκι για το πώς βίωσα κάποια εντελώς τραγελαφικά γεγονότα σχετικα- στην κατασκήνωση που είχε ιδρύσει ο Αυγουστίνος..
Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο ,τώρα που το ξανά σκέφτομαι.

Μια από τα ίδια και σήμερα... Και ξανά προς τη δόξα τραβά η εκκλησία!!!

Άποψή μου είναι πάντως πως οι συντηριτικούρες της εκκλησίας (οχι της ορθόδοξης μόνο) καθυστέρησαν πολύ την πρόοδο του κόσμου μέσω των σκοτεινών και απαρχαιωμένων τρόπων σκέψης τους....

Προς αποφυγήν οποιασδήποτε παρεξηγήσεως, δηλώνω υπευθύνως και εν γνώσει των συνεπειών του νόμου περί ψευδούς δηλώσεως, ότι ουδεμίαν σχέσην έχω με το προαναφερόμενο Ορθόδοξο Χριστιανικό Περιοδικό «Σπίθα». Εγώ άλλου είδους φωτιά θέλω να ανάψω...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ

χαχαχαχαχαχαχα!!! η μιζερια, η σπαριλα του βραδιου της κυριακης φευγει στο τσακ μπαλ να'ουμ'!

Αγαπητή Avanti,
νομίζω πως ανήκεις σε μια γενιά που της λείπει η πληροφορία και μιλάει με τσιτάτα,αποκόματα και συνθήματα.Ο αφορισμός του Καζαντζάκη ήταν όντως από τα θλιβερότερα πράγματα στην Ιστορία της Εκκλησίας.Το ίδιο και οι κατασκηνώσεις του Καντιώτη στη Φλώρινα.Βλέπω όμως μια ημιμάθεια που οδηγεί σε απόψεις-καρικατούρες.Ας ρωτήσω λοιπόν:
1.Δεν είναι σκοταδισμός το να υπάρχουν κλίκες εξουσίας που σε δυναστεύουν και τις ψηφίζεις με χαρά;
2.Δεν είναι σκοταδισμός να θεωρείς επανάσταση μόνο τα 3g κινητά αλλά να αγνοείς τον Χατζιδάκι και τον Πικάσο;Τον Βεάκη και τον Καρυωτάκη;Ποιος από όσους γράψατε απάντηση στο post της Avanti ξέρει για ποιο έργο του καταδικάστηκε ο Καζαντζάκης από την Ι.Σύνοδο και πόσοι έχετε διαβάσει έργο του;
3.Δεν είναι σκοταδισμός να γράφεις τα σώψυχά σου σε blog,να κρίνεις τα πάντα και να μην τολμάς να γράψεις το όνομά σου;
4.Ποιος από σας που καταδικάζετε τους παπάδες πάει στην δουλειά του κάθε 25/12;Γιατί ακολουθεί τους σκοταδιστές;Γιατί κάθεται κάθε φορά που γιορτάζει το Α.Πνεύμα,ο Αγ.Δημήτριος (οι Θεσσαλονικείς)κλπ;Μήπως γιατί άλλο πράγμα να κατακρίνεις ανώνυμα και παρεϊστικα και άλλο να τολμάς να πράττεις όσα υποστηρίζεις;
Όσον αφορά τον Jim τον παραπέμπω στο γνωστό έργο του Max Weber "The Protestant Ethic and the Spirit of Capitalism"για να μάθει την σχέση προόδου-θρησκείας τελείως διαφορετικά από αυτή που περιγράφει.
Η ύπαρξη διεφθαρμένων ιεραρχών δεν μειώνει το οποιοδήποτε θεολογικό/υπαρξιακό μήνυμα οποιασδήποτε θρησκείας.Αν κάποιοι θέλουν να το κρίνουν με βάση τον...Χριστόδουλο..οκ δικαίωμά τους.Και ο Καντιώτης και ο Χριστόδουλος είναι μαύρες σελίδες αλλά η Ελλάδα έχει γύρω στις 11.οοο ιερείς ακόμη που δεν δρουν (οι περισσότεροι ελπίζω)όπως οι εν λόγω.

Αγαπητέ επώνυμε Πάνο: Δεν θα κάνουμε επίδειξη γνώσεων αλλά εσύ πρέπει να είσαι ο φωτεινός παντογνώστης αυτοπροσώπως. Από τις λίγες λέξεις ενός post ή ένα comment διέκρινες την ημιμάθεια την δική μου και όσων έγραψαν σχόλιο. Η ημιμάθεια όμως η δικιά σου είναι κραυγαλέα μια και μιλάς για αφορισμό του Καζαντζάκη.
Αφορισμός του Ν.Κ από την εκκλησία δεν υπήρξε. Απλά αναπαράγεις κάποιο λάθος που άκουσες ή διάβασες.
Όσο για τα ερωτήματά σου οι απαντήσεις μου είναι οι εξής:
1.Δεν ψηφίζω καμιά κλίκα που με δυναστεύει. Το τι ψηφίζω είναι προφανές από πολλά γραπτά μου.
2. Αυτά που έχει διαβάσει ο καθένας και κυρίως αυτά που έχει καταλάβει από όσα έχει διαβάσει, είναι η προσωπική "προίκα" του καθενός και διαμορφώνουν και το ύφος και το ήθος του καθενός μας. Εγώ δεν ασχολούμαι με τα 3g κινητά, αλλά τιποτε δεν εμποδίζει κάποιον να διαβάζει Παπαδιαμάντη, Ελύτη, Σεφέρη κλπ παράλληλα με κάποιο περιοδικό που ασχολείται με κινητά ή υπολογιστές ή οτιδήποτε άλλο τον γεμίζει.
3. Το δικαίωμα χρήσης ψευδωνύμων απασχόλησε πολλούς και συζητήθηκε πολλές φορές σε φόρα αλλά και σε μπλογκ. Aν εσύ θέλεις εκτός από το όνομά σου να γράψεις και το ΑΦΜ σου στο ιντερνετ, γράψτο.Εγώ και εκατομύρια άλλοι "σκοταδιστές" θα χρησιμοποιούμε ψευδώνυμα. Με την άδειά σου βέβαια. Μας επιτρέπεις;
4. Προσωπικά ασκώ κριτική στα κακώς κείμενα της ιεραρχίας της εκκλησίας μου και δεν καταδικάζω ούτε καίω παπάδες...
Γιατί να τους χαρίσω τις γιορτές και τις αργίες που δικαιούμαι; Δικές τους είναι;
Αυτή η λογική σου πάντως σπάει κόκκαλα. "Αφού καταδικάζετε τα κακώς κείμενα της ιεραρχίας της εκκλησίας, γιατί γιορτάζετε τα Χριστούγεννα και δεν πάτε να δουλέψετε;"
--->Κι εσείς γιατί βασανίζετε τους μαύρους;

Καταρχήν το κείμενό μου δεν ήταν επιθετικό σε κανέναν προσωπικά.Επίσης δεν μίλησα για κανέναν αφορισμό του Καζαντζάκη αλλά ρώτησα κάτι εντελώς διαφορετικό.όσον αφορά τις αργίες δεν κατάλαβα για ποιο λόγο τις δικαιούσαι εφόσον ο λόγος για τον οποίον υπάρχουν σε βρίσκει αντίθετη.Το ότι ψηφίζεις κόμμα που μέλη του ανήκουν στους πλουσιότερους στη χώρα μας δείχνει ποιος είναι ο σκοταδισμός.Και επιτέλους καλό θα ήταν με όποιους διαφωνείς να διαλέγεσαι ήρεμα-εκτός να θες τα σχόλιά μας να είναι "τι καλή που είσαι"κλπ.

Θέλω και σχόλια "πόσο έξυπνη είσαι" και "πόσο όμορφη είσαι"...
Βρε Πάνο με δουλεύεις;
Γράφεις ότι είμαι "ημιμαθής", ότι "μου λείπει η πληροφορία", ότι "μιλάω με τσιτάτα, αποκόμματα και συνθήματα", ότι "αγνοοώ τον Χατζηδάκι, τον Πικάσο κλπ", ότι δεν ξέρω τίποτε άλλο παρά τα κινητά g3 ( που στο καλό τα έβγαλες αυτά τα συμπεράσματα;), ότι είμαι σκοταδίστρια επειδή γράφω με ψευδώνυμο, αλλά κατά τα άλλα εγώ είμαι επιθετική!
Πολυ ωραίος!

Αγαπητέ Παναγιώτη,

Πιστεύεις οτι η πλεινότητα των παπάδων με βαθμό (ήτοι ανερχόμενοι ή κορυφαίοι στην όποια ιεραρχία) έχει στενή σχέση με την πραγματική θρησκεία;
Εδώ δεν μπορούν να συμφωνήσουν ποιά ακριβώς είναι αυτή (ο Χριστιανισμός έχει πολλές όψεις και τα συμφέροντα μεγάλα: οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η θρησκεία μένει).
Πάντως από όσο βλέπω, οι κριτικές εδώ δεν αναφέρονται στη θρησκεία αλλά στους "εκπροσώπους" της (σε εισαγωγικά παρακαλώ).

Εκτός βέβαια αν η αλήθεια είναι μοναδική, λευκή και άρεια κατά προτίμηση (κάπως έτσι τα έλεγε ένας παπάς στη γειτονιά μου αλλά κάπου μπερδευόταν).

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

Κάποιοι ισχυρίζονται ότι η Εκκλησία είναι οπισθοδρομική, εκφράζει “κολλημένες” αντιλήψεις και είναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Όμως είναι πράγματι έτσι τα πράγματα ή μήπως η Εκκλησία αποτελεί θεμέλιο για μια άριστη κοινωνία ?

Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα με απλά και σαφή επιχειρήματα.

Κατ’ αρχήν ας κάνουμε μια εισαγωγή.
Ιδρυτής της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας είναι ο Ιησούς Χριστός. Απλά και μόνο ένα βλέμμα να ρίξουμε στην ιστορία θα αντιληφθούμε αμέσως ότι η εμφάνιση και διάδοση του Χριστιανισμού αποτελεί γεγονός σημαντικότατο και καταπληκτικό το οποίο ζητεί εξήγηση. Είναι δυνατόν ένας χωρικός που ξεκίνησε από αφανή κωμόπολη (τη Ναζαρέτ), ο οποίος σταυρώθηκε από τους συμπολίτες του ως εγκληματίας, να λατρεύεται σήμερα ως Θεός και να αριθμεί στους οπαδούς του τους περισσότερους πολιτισμένους λαούς ? Είναι δυνατόν να επικρατεί μια τέτοια θρησκεία η οποία κηρύχθηκε από αγράμματους και ψαράδες ? Ας φαντασθούμε σήμερα ομάδα αγράμματων ανθρώπων να κηρύττει με πλήρη πτωχεία λόγου ότι ο διδάσκαλός τους, τον οποίο εμείς αγνοούμε πλήρως, καταδικάστηκε από τους συμπολίτες του και αφού πέθανε στη συνέχεια αναστήθηκε νικώντας το θάνατο και αποδεικνύοντας ότι είναι Θεός. Δεν θα τους πετάγαμε γιαούρτια ? Επίσης αυτή η ομάδα δεν είχε ούτε υψηλές κοινωνικές γνωριμίες, ούτε χρήματα, ούτε και χρησιμοποίησε βία για να επιβληθεί. Μάλιστα δέχθηκε φοβερή βία ιδιαίτερα τους 3 πρώτους αιώνες μ.Χ. με αποτέλεσμα να μαρτυρήσουν περίπου 13.000.000 άνθρωποι. Επιπρόσθετα αυτή η θρησκεία, εκτός πολλών άλλων εμποδίων, έρχεται να αντιπαραχθεί και στις θρησκείες των Ελλήνων και των Ρωμαίων οι οποίες ανταποκρίνονταν στα κατώτερα ένστικτα του ανθρώπου (Κάποια άλλη στιγμή ίσως αναφερθούμε σε τι κατάσταση βρήκε ο Χριστιανισμός τον τότε κόσμο (επιγραμματικά ανθρωποθυσίες, γυναίκα αντικείμενο και σκεύος ηδονής, φρικιαστικά θεάματα (μονομαχίες κλπ.), δούλοι κλπ.) και που τον οδήγησε.). Πολλοί εκ των θεών ήταν προσωποποιήσεις των ανθρωπίνων παθών (Αφροδίτη, Βάκχος, Διόνυσος κλπ.). Στις εορτές εκείνων των θρησκειών ικανοποιούνταν όλα τα ένστικτα των ανθρώπων και ξαφνικά έρχεται ο Χριστιανισμός και μιλάει για αρετή, πραότητα, αγνότητα, ταπείνωση, αυταπάρνηση, ανεξικακία, αγάπη προς τους εχθρούς κλπ. Ήταν δυνατόν λοιπόν να επικρατήσει μια τέτοια θρησκεία με όλα αυτά τα εμπόδια ? Αν εξετάσουμε τον Μωαμεθανισμό θα δούμε ότι ο Μωάμεθ προσπάθησε 13 χρόνια να προσελκύσει οπαδούς χρησιμοποιώντας το λόγο, αλλά οι κόποι του ήταν μάταιοι. Έτσι αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τη βία και κατόπιν αυτής της αλλαγής, η θρησκεία του διαδόθηκε ταχέως. Επιπλέον ο Μωαμεθανισμός χρησιμοποιεί και τα σωματικά ένστικτα, όπως για παράδειγμα προβλέπει την πολυγαμία (μόνο για τους άντρες). Ως προς τις αποδείξεις που χρησιμοποίησε η κάθε θρησκεία θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο Μωαμεθανισμός δεν επικαλείται θαύματα, ενώ ο Χριστιανισμός στηρίχθηκε σε θαύματα (η γέννηση εκ Παρθένου, η ανάσταση εκ νεκρών, θεραπείες κλπ.). Οι πρώτοι κήρυκες του Χριστιανισμού υπήρξαν και μάρτυρες των θαυμασίων αυτών γεγονότων. Θα μπορούσε βεβαίως κάποιος να πεί ότι ο Μωαμεθανισμός παρουσιάζει παράδειγμα θρησκείας η οποία διαδόθηκε χωρίς να επικαλείται θαύματα, όπως συνέβει και με το Βουδδισμό. Αλλά το γεγονός αυτό δείχνει ότι θρησκεία που βασίζεται σε θαύματα (όπως ο Χριστιανισμός) δεν θα ήταν δυνατόν να επικρατήσει και να διαδοθεί εάν τα θαύματα αυτά δεν ήταν εξ’ ολοκλήρου αληθινά.
Λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπ’ όψιν θα μπορούσαμε να πούμε ότι είτε ο κόσμος εκείνη την εποχή τρελάθηκε (μαζική παράκρουση) και δέχθηκε το Χριστιανισμό και έφτασε στο σημείο να θυσιάζεται για το Χριστό, είτε ότι πράγματι αυτά που αναφέρονται στα Ευαγγέλια είναι αληθινά. Στη δεύτερη περίπτωση αναγνωρίζουμε ότι ο Χριστός είναι Θεός και κατά συνέπεια η διάδοση του Χριστιανισμού ήταν φυσικό αποτέλεσμα της πρόνοιας του Θεού.

Ας αφήσουμε όμως τον τρόπο διάδοσης και ας έρθουμε στην ουσία του Χριστιανισμού. Ο Χριστιανισμός λέει βλακείες, ιστορίες και παραμύθια για τους γέρους, παλαβομάρες για φευγάτους, ανοησίες μιας άλλης εποχής ? Ή μήπως λέει πράγματα που όλοι θα θέλαμε να ισχύουν και κατά συνέπεια εκφράζουν τις πιο πολιτισμένες και πιο εξελιγμένες κοινωνίες που θα μπορούσαμε να έχουμε ? Μήπως ο Χριστιανισμός δεν είναι αναχρονιστικός αλλά η τελευταία λέξη της μόδας, μίας μόδας που δεν παύει ποτέ να είναι στο προσκήνιο ?

Τι λέει ο Χριστιανισμός στα βασικά του σημεία ?
1) Ου Φονεύσεις: Να μη σκοτώνεις. Το ερώτημα είναι: θέλει κανείς σήμερα να σκοτώνει ο ένας άνθρωπος τον άλλο ? Απάντηση: Νομίζω ελάχιστοι πιστεύουν κάτι τέτοιο.
2) Ου Κλέψεις: Να μην κλέβεις. Το ερώτημα είναι: μας αρέσει να κλέβουμε και να μας κλέβουν ? Ίδια απάντηση.
3) Ου Ψευδομαρτηρήσεις: Να μη λές ψέμματα. Το ερώτημα είναι: μας αρέσει να μας κοροϊδεύουν, άλλα να λένε και άλλα να κάνουν, να μην μπορούμε να εμπιστευόμαστε ? Ίδια απάντηση.
4) Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου: Να τιμάς και να αγαπάς τους γονείς σου. Το ερώτημα είναι: μας αρέσει τα παιδιά μας να μη μας υπολογίζουν, να μας βρίζουν, να μας χτυπούν και να μας εκμεταλλεύονται ? Ίδια απάντηση.
5) Ου μοιχεύσεις: Να μην διαπράττεις μοιχεία. Το ερώτημα είναι: μας αρέσει ο σύζυγος μας να μας απατάει διατηρώντας σχέση με άλλο πρόσωπο ? Ίδια απάντηση.
Απαγορεύει επίσης και την πορνεία, δηλαδή δεν επιτρέπει να έχει κάποιος σεξουαλικές σχέσεις εκτός γάμου (προγαμιαίες σχέσεις). Αυτό το θέμα χωράει μεγάλη συζήτηση και έχουμε αναφερθεί σχετικά σε άλλο άρθρο του blog μας. Πάντως και εδώ δεν κάνει λάθος το Ευαγγέλιο, άσχετα που πολλοί άνθρωποι δεν προσπαθούν να το τηρούν. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι επειδή κάτι γίνεται από πολλούς είναι σωστό και καλό. Για παράδειγμα αρκετοί άνθρωποι καπνίζουν παρά το γεγονός ότι το κάπνισμα έχει πάρα πολλές βλαβερές συνέπειες. Έτσι και η πορνεία έχει πολλές βλαβερές συνέπειες όπως αναφέρουμε σε άλλο άρθρο, οι οποίες συνοδεύουν την απόλαυση που διαρκεί λίγη ώρα.

Φυσικά για όλα τα παραπάνω δεν υποχρεώνει κανέναν ο Χριστιανισμός. Όποιος θέλει τα τηρεί και όποιος θέλει τα ακολουθεί. Ένα κατώτερης ποιότητας κάπως αντίστοιχο παράδειγμα είναι και οι ιατρικές συμβουλές: όποιος θέλει τις τηρεί, εκείνοι όμως που δεν τις τηρούν συνήθως βάζουν τους εαυτούς τους σε μεγάλο κίνδυνο.

Μετά από τα παραπάνω τίθεται το ερώτημα: τελικά ο Χριστιανισμός είναι αναχρονιστικός και εκτός εποχής ? Απάντηση: Δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο τη στιγμή που οι περισσότεροι από εμάς συμφωνούμε με τις αρχές του και τη διδασκαλία του. Συμφωνούμε επίσης ότι περιγράφει μια τέλεια κοινωνία που οι περισσότεροι θα θέλαμε. Η τέλεια κοινωνία λοιπόν δεν μπορεί να είναι αναχρονιστική ιδέα αλλά πάντοτε επίκαιρη. Κάποιοι άλλοι ισχυρίζονται ότι αυτά που ζητάει ο Χριστιανισμός είναι αδύνατα για τον άνθρωπο και άρα εξωπραγματικά. Κι όμως δεν είναι καθόλου αδύνατα για τον άνθρωπο. Κάθε πράγμα θέλει την προσπάθειά του και εμείς δεν προσπαθούμε αρκετά, παρά μόνο όταν το επιβάλλουν οι συνθήκες. Για παράδειγμα κάποιος κάνει αυστηρή νηστεία και καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια όταν του πει ο γιατρός ότι κινδυνεύει η ζωή του, ενώ μέχρι τότε μπορεί να έτρωγε και να έπινε χωρίς μέτρο. Αν λοιπόν προσπαθήσουμε θα μπορέσουμε σιγά σιγά να εφαρμόσουμε όλη τη διδασκαλία του Χριστιανισμού. Άλλωστε η άφθαρτη ψυχή είναι απείρως σημαντικότερη από το φθαρτό σώμα και αξίζει πολύ περισσότερη προσπάθεια. Σε επόμενο άρθρο στο blog μας, θα αναφέρουμε και την βασική “μεθοδολογία” εφαρμογής της διδασκαλίας του Χριστού (επιγραμματικά μετάνοια, εξομολόγηση, θεία κοινωνία).
Φυσικά σας περιμένουμε και στο blog μας (kdal75.blogspot.com) να κάνετε τα σχόλιά σας επί του συγκεκριμένου και επί άλλων θεμάτων. Όλες οι απόψεις καλοδεχούμενες. Απλά όποιος επιθυμεί απάντηση να αφήσει και τη διεύθυνση του blog του ή άλλη πληροφορία επικοινωνίας.

Αποκωδικοποίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,.....
Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....

Δημοσίευση σχολίου

Για μένα

  • Σοφία Avanti
  • Ελλάδα/Greece
My profile

Μικρή πασοκική ανθολογία

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from avanti. Make your own badge here.

Links

Για ένα όνομα ζούμε...

(το "πόθεν έσχες"

του τίτλου "τα εις εαυτόν")


US Losses

Photos Hidden
Powered by Blogger
and Blogger Templates