« Home | Λαλαλαλαλά... λαλαλά...λαλά! » | (Μη μου βάζεις ) ιδέες για δώρα-2 » | Έκτακτο παράρτημα. » | (Μη μου βάζεις ) ιδέες για δώρα-1 » | Φέρε μια ζαριά καλή... » | Ονειροκρίτης » | Σάββατο των Ψυχών » | Χαρδαβ(δ)ελικά κι ελληνικά... » | Όταν έρχονται τα σύννεφα » | Kραιπάλη » 

Τετάρτη, Οκτωβρίου 12, 2005 

Οι κεχαγιάδες των blog

Ο παπούς μου όταν του κολούσαν τύποι σαν τον Louella και σαν τον Hedda και του υπεδείκνυαν πώς να κάνει την δουλειά του, τους απαντούσε: "κεχαγιά στ΄αρχίδια μου σε βάλανε;"
Οταν βάλω "κεχαγιά" στο blog μου θα σε φωνάξω Hedda μου.Κι εσένα Louella μου.
Kαι σας το λέω ευγενικά για να μη το πω όπως το έλεγε ο παπούς μου.
Aφιερωμένο στην γιαλατζί Hedda Hopper και στην γιαλατζί Louella Parsons που ασχολήθηκαν ξανά μαζί μου, καθώς και στους θαυμαστές τους με αγάπη.

*Κεχαγιάς :(από την τουρκική λέξη kahya) προϊστάμενος,διαχειριστής, επίτροπος, τοποτηρητής

Σοφάκι, διαφωνώ. Όλοι έχουν το δικαίωμα να κρίνουν και μάλιστα να το πουν με όποιο τρόπο γουστάρουν. Οι κρίσεις αυτές, δεν είναι υποδείξεις και μην το παίρνεις λάθος. Είναι γνώμες, είναι γούστα.

Μπλογκ που εγώ λατρεύω, άλλοι τα θεωρούν χείριστα και το αντίθετο. Το αν είσαι ηλίθια, αδιάφορη ή βαρετή, αυτό μπορεί να το πει ο καθένας, σε αντιδιαστολή με μένα, ας πούμε, που σε θεωρώ καταπληκτική. Όμως είναι λάθος να τα παίρνεις προσωπικά.

Θα μου πεις, δεν μπορούν να βρουν ένα νορμάλ θέμα να γράψουν; Και αυτό θέμα γούστου είναι ή αν θες και ικανοτήτων ή ενδιαφερόντων. Δεν μπορείς να βάλεις κανόνες σε ένα μπλογκ. Απλά απολαμβάνεις την ελευθερία και αδιαφορείς (ή προβληματίζεσαι) με αυτούς που σε κρίνουν, ανάλογα το πόσο μπορείς να εμπιστευτείς την κρίση τους αυτή.

Ως προς τους θαυμαστές τους, πρέπει να παραδεχτείς ότι αν εξαιρέσουμε κάποιες αστοχίες και εξ επιτούτου κακιούλες, η όλη φάση έχει αρκετή πλάκα και μόνο έτσι πρέπει να την δεις.

Καλημέρεεεεες!
: )

Βρε κορίτσι μου ενα πράμα δεν καταλαβαίνω με σένα. Γιατί δίνεις σημασία στους μαλάκες, και το κυριότερο γιατί τους στέλνεις πελάτες;

η κριτική αναφορά στο blog σου δε σημαίνει πως θέλει κάποιος να γίνει κεχαγιάς του

πάρε μια βαθειά αναπνοή και χαλάρωσε

Κάτω τα χέρια από την κυρά-και-αφέντρα μου!

Κάτσε να την βάλω στο νέο δελτίο του Μπλογκόσφαιρου για την άλλη Κυριακή! Έχουμε αγώνα...

Μάγκες/ισσες, ΟΛΟΙ έχουμε τις εμμονές μας...Απέκτησε κι η Σοφία μία τώρα! Γιατί είχε σαλτάρει μαζί μου με τον Τσιπιρίκο και δεν άντεχε να με βλέπει να τυρρανιέμαι μονάχος!

Δέχομαι ΚΑΘΕ είδους κριτική υπογεγραμμένη με το γνωστό "ψευδώνυμο"/νικ καθενός!

ΑΥΤΟ που δεν δέχομαι είναι η ύπαρξη αυτών των ΝΕΩΝ μετά-blog πως διάτανο τα λένε!

ΑΥΤΟΙ/ΕΣ να μην εκτίθενται με το γράψιμο τους, να μην ανοίγουν τα σώψυχά τους, αλλά να στηρίζουν ΟΛΟ το μπλόγκ τους στην μπλογκοκριτική!

Να πάνε να μαμηθούνε!

Σωστός ο παπούς!:)

χιλιες φορες οι Μπρους αυτου του κοσμου, Σοφια μου, που αν μη τι αλλο, οτι λενε το λενε στο μπλογκ τους,(το οποιο δεν ειναι φτιαγμενο για ανταπαντησεις στυλ τσατ), δεν τα λενε προσωπικα, ουτε θρεφονται απο την δηθεν "υπεροχη" τους.

Αφού οι meta-bloggers έχουν τόσους οπαδούς, έχει νόημα να υπάρχουν bloggers;
H ερώτηση ΕΙΝΑΙ ρητορική και δεν χρειάζεται να απαντηθεί από κανένα.
Θα την απαντήσει η ίδια η ζωή

Τα είπε όλα ο macmanus οπότε συμφωνώ με τον er greco.

non mollare ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Βρε καλα τα ελεγε μια φιλη μου πως εχει γεμισει ο κοσμος αδελφες (και πουτανες θα προσθετα εγω) που τους αρεσει να εχουν νταβαντζηδες και οποιος ή οποια διαμαρτυρηθει για τους νταβατζιδες του (της) την πεφτουν. Βρε αει σιχτιρ.

Καταρχήν, ο Εκτορας έχει δίκιο, μην τους στέλνεις πελάτες...
Απίστευτο κόμπλεξ, δεν είναι λίγο ανόητο να φτιάξεις ολόκληρο blog μόνο για να κράζεις κόσμο; Μην ασχολείσαι...

Άντε βρε κουκλί, γράψε κάτι. Σκέψου κι εμάς που κλεινόμαστε μπροστά στην οθόνη τα Σαββατοκύριακα...

Θα σου στείλω σοκολατίτσα μπας και σε γλυκάνω ;)

Να γίνεται κριτική, ναι. Αλλά όχι με κακία. Τότε μιλάμε για κατινιά...

Avanti! Έλα, κούκλα μου με ένα ακόμη υπέροχο κείμενό σου! Αντε, γιατί πολύ σε πεθύμησα...Φιλιά!

Σοφία, με την σιωπή μας δεν αλλάζουμε τους ανθρώπους ούτε καν τις συμπεριφορες τους.
Τα παιδιά που γράφουν με αυτό τον τρόπο υπάρχουν και θα υπάρχουν. Ο διάλογος ή τα κείμενα που διαβάζουμε μπορούν να κάνουν ανθρώπους να σκέφτονται να αλλάζουν απόψεις.
ΟΧΙ η Αποχή.

Ευχαριστώ εκ των προτέρον

Παιδιά,
παραμένω στα blog
Η μόνη διαφορά είναι ότι μετακομίζω στα δικά σας blog ως αναγνώστρια-σχολιάστρια.

Ε δεν είναι και μικρή διαφορά!

Η ΣΠΙΘΑ είναι ένα νέο blog και εγώ είμαι μάλλον άτυχος blogger, αφού είδα το δικό σου AVANTI μόλις τώρα. Είναι πάρα πολύ όμορφο και θα σε παρακαλούσα να συνεχίσεις να γράφεις. Είναι κρίμα ένας ή δύο κομπλεξικοί να επιβάλουν την θέλησή τους, γιατί τελικά το δικό τους θα περάσει, αν δεν ξαναγράψεις. (Εγώ πάντως έβαλα το blog σου στα links μου)

Πρόβλημα στον καρπιαίο μου σωλήνα δεν με αφήνει να γράφω. Εσύ όμως περίμενα ότι θα έγραφες τουλάχιστον για τον Χαρδαβέλα που την Κυριακή μας είπε ότι μπορούμε να μιλάμε με τον πεθαμένο παππού μας στο ραδιόφωνο μέσω των υπερβραχέων κυμάτων.

Άντε, σπάσε επιτέλους την σιωπή σου και συνέχισε να τους την σπας. Πάρτι έχουν κάνει τα μαλακισμένα επειδή δεν μιλάς.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Poioi einai oloi aftoi? Afto einai to perifimo "metablogging" pou den katalavaina? Nomiza pws o kathenas grafei giati tou aresei to grapsimo kai oxi giati thelei na kynigaei "comments". Ti allaxe?

Εσύ όμως περίμενα ότι θα έγραφες τουλάχιστον για τον Χαρδαβέλα που την Κυριακή μας είπε ότι μπορούμε να μιλάμε με τον πεθαμένο παππού μας στο ραδιόφωνο μέσω των υπερβραχέων κυμάτων.

ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ;;;;;;;;;;

χαχα αβάντι βλέπω προέρχεσαι από οικογένεια με παραδόσεις..

Best regards from NY!
»

Keep up the good work
» » »

Very nice site! » »

Where did you find it? Interesting read film editing schools

Δημοσίευση σχολίου

Για μένα

  • Σοφία Avanti
  • Ελλάδα/Greece
My profile

Μικρή πασοκική ανθολογία

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from avanti. Make your own badge here.

Links

Για ένα όνομα ζούμε...

(το "πόθεν έσχες"

του τίτλου "τα εις εαυτόν")


US Losses

Photos Hidden
Powered by Blogger
and Blogger Templates