« Home | Ο Ιστοριοκυνηγός » | Ηλίου φαεινότερον... » | Οι 3 χάριτες... » | Αλητάμπουρες » | Ενός λεπτού κραυγή... » | It's a bird! It's a plane! No...It's Super Girl » | Από τ' αυτί και στον Μαμαλάκη » | Τα ξαδέρφια του ξιφία παίζουνε ξιφομαχία » | GOAL...! » | Ψυχραιμία! » 

Πέμπτη, Αυγούστου 25, 2005 

Ο μικρός μου πολύχρωμος Ο.Η.Ε

Ξέρω ότι από ελληνικά δεν καταλαβαίνετε Jesus, αλλά και να καταλάβαινατε θα διάβαζατε Ελύτη, athens voice, NITRO, macmanus ή χοιροβοσκό και όχι "τα εις εαυτόν"(Do you know who is macmanus Johny?)
Ξέρω ότι πατώντας το κομβίον του "next blog" βρέθηκατε τυχαία εδώ, κοίταξατε απορημένα γύρω σας και μουρμουρίζοντας «It's all greek to me » ξαναπάτησατε το ίδιο κομβίον και χάθηκατε στις αχανείς λεωφόρους της blogο-οικουμένης και μην τον είδατε τον Johny τον λεβέντη τον καραμπουζουκλή ( Do you know τι σημαίνει "karabouzouklis" Johny?)
Ξέρω επίσης ότι πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν να μου κάτσει ο Γεωργούλης ή το Lotto, παρά να έρθετε για 2η φορά στο blog μου.
Τέλος ξέρω ότι πολλοί από εσάς είστε λαμόγια και μπαίνετε για να σπαμάρετε. Αλλά guys ατυχήσατε.Στου πιτσιρίκου να πάτε να σπαμάρετε, που έχει μαγαζί γωνία και δεκαπλάσια επισκεψιμότητα σε σχέση με το φτωχό πλήν τίμιο τούτο blog.(Φυσικά you Know who is pitsirikos... Right Johny?) Αλλά διπλοατυχήσατε διότι εκεί τα σχόλια είναι φορμπίτεν. Nα σκεφτείς μόνο, ότι εγώ που έχω και μέσον και δεν μπορώ να γράψω ένα σχόλιο εκεί και θα γράψεις εσυ διαφημιστικό για το site σου με τα ξέκωλα ρε Johny;
Που πας ρε Καραμήτρο;(Where are you going Karamitros?)
Στο "Φως της Πράβδα" που είναι και κομμούνι να πας να διαφημίσεις τα Rusian Hot Babies σου!
Παρ' όλα αυτά, μικρέ μου πολύχρωμε ΟΗΕ, αισθάνομαι την ανάγκη να σε καλωσορίσω
Μάγκες(που θα έλεγε και ο πιτσιρίκος) είστε η δικιά μου μικρή διεθνής κοινότητα και χαίρομαι να βλέπω τις σημαιούλες σας να πληθαίνουν.
Kalos irthate re
(Αν κάποιος από τους αναφερόμενους, π.χ ο Ελύτης παρεξηγηθεί ας μου ζητήσει με γραπτή χαρτοσημασμένη αίτηση να επανορθώσω...Aν παρ' ελπίδα παρεξηγηθεί ο Γεωργούλης, ε! ας μη μου κάτσει. Σιγά τον άνδρα μωρέ!)

O Ελύτης μου παράγγειλε...να τραγουδήσεις στην Σοφία αυτό από μένα.
-Μα βρέ κυρ Οδυσσέα του είπα,κι εγώ αυτό ήθελα να της τραγουδήσω.

Ως και τα παραθύρια σου αμάχη μου κρατούνε
κι όταν με δούνε και περνώ δίχως αέρα
κλειούνε.
***

Ανοιξε το παράθυρο το κρουσταλένιο τζάμι
έχω δυό λόγια να σου πώ και ξανακλείστο πάλι.

***

Παραθυράκι μου ψηλό αμάν αμάν
δείξε μου την κυρά σου
μ' ασήμι και με μάλαμα αμάν αμάν
να ντύσω τα καρφιά σου.

Σοφία σε βλέπουμε!

Και ο κάθε Τζώννυ στα παλαιότερα των
υποδημάτων σου!!!

Γεώργιε αγαπητέ:

Εμέ τα παραθύρια μου
αμάχες δεν γνωρίζουν
βασιλικός κι αγιόκλημα
μονάχα τα στολίζουν.

Ποιμένα συ των γουρουνιών
τών χοίρων και των χήρων,
δεν σε ζαλίσαν οι μυρωδιές
δεν σέ'θελξε το μύρο;

Δεν ξερω για ποιο λογο, αλλα οταν μπαινω στο blog σου, παντα φευγω μ' ενα αισθημα ηρεμιας κ' ισορροπιας κι αυτο,για μενα,το κανει εξαιρετικο. ;-))

@Λουκρητία:
«Χίλια καλώς ορίσατε
οι φίλοι κι οι εδικοί μας
κι αν δε χωρούν στο σπίτι μας
πάνω στην κεφαλή μας! »

"Ξέρω επίσης ότι πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν να μου κάτσει ο Γεωργούλης ή το Lotto, παρά να έρθετε για 2η φορά στο blog μου"

Μήπως έχεις να μου δανείσεις κανένα ψιλό μιάς και μπήκα πάνω απο 2 φορές (αρκετές παραπάνω μα την αλήθεια).
Όσο για το Γεωργούλη δεν υπόσχομαι τίποτα. Εγώ πάντως θα ξαναμπώ στο blog σου, οπότε...
: )

(@ kaltsovrako : Τώρα θα δείς εσύ!)
Κωνσταντίνα Κωνσταντίνααααααα!
Το kaltsovrako μου κάνει καμάκι...
:-)
(Aκούς εκεί να θέλει και ψιλά... Ο ζιγκολό!)

Φτου σου ρε!!!
Και γω νόμιζα ότι μπαίνει μόνο σε τσόντες.
Φιλενάδα, θα τον μαζέψω.
Αλλά τουλάχιστον, έχει ωραίο γούστο!

Παρεξήγησις κορίτσα.

Για το Λόττο εννοάω
και για τον Γεωργούλη
(όνομα και αυτό -όπως
λέμε "αγκαλίτσας μελλισάκι"-
τέλος πάντων) θέλω να πω
πως μπορεί να σου χτυπήσει
το κουδούνι όπου να 'ναι
βάση των πιθανοτήτων αφού
ξαναμπήκα στο blog.

Κωνσταντίνα Κωνσταντίνααααααα!
Η κυρία απε 'δω με συκοφαντάει!!!!

Κοίτα αν σου κάτσει ο Γεωργούλης και θες σώνει και καλά να του κρατήσεις μούτρα... δεν πειράζει μωρέ... θα θυσιαστώ για σένα :)

Looking for information and found it at this great site...
» » »

Enjoyed a lot! » » »

Looking for information and found it at this great site... »

Δημοσίευση σχολίου

Για μένα

  • Σοφία Avanti
  • Ελλάδα/Greece
My profile

Μικρή πασοκική ανθολογία

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from avanti. Make your own badge here.

Links

Για ένα όνομα ζούμε...

(το "πόθεν έσχες"

του τίτλου "τα εις εαυτόν")


US Losses

Photos Hidden
Powered by Blogger
and Blogger Templates