« Home | Βεγγέρα στο απέναντι μπαλκόνι » | Με δυο κεράσια ιππαστί στ' αυτιά*... » | Ποιος κρύβεται... » | I got a life » | Δυστυχώς... επίλογος » | Με ξένα κόλυβα... » | Επίκαιροι συμβολισμοί... » | Φασαρίες στη χώρα των Lilliput » | Ρέμπελοι κι ωραίοι » | Περι-poll-ίες » 

Παρασκευή, Ιουλίου 01, 2005 

Μισή αρχοντιά...

Έδωσα για 2 μέρες τον υπολογιστή μου για ένα γενικό λίφτιγκ σε κάποιο μαθητευόμενο Φουστάνο και είπα με την ευκαιρία να ασχοληθώ με την καθαριότητα του πληκτρολογίου μου.Γενικά φοβάμαι να καθαρίσω ότι είναι συνδεμένο με τον υπολογιστή. Η καθαριότητα που κάνω συνήθως στο πληκτρολόγιο μου είναι επιφανειακή. Ούτε λόγος να το ανοίξω για να το καθαρίσω εσωτερικά.Παθαίνω ναυτία μόνο και με τή σκέψη ότι θα πρέπει να ξεβιδώσω, να ανοίξω καπάκια,να βγάλω τα πλήκτρα από την θέση τους, να τα ξαναβάλω στη σωστή σειρά και να ξαναβιδώσω σωστά τις βίδες.Ξέρω ότι θα τα κάνω θάλασσα, εξ'ού και η ναυτία που νοιώθω προκαταβολικά .
Άλλοι φοβούνται τις ενέσεις. Ο δικός μου ο εφιάλτης είναι οι βίδες και τα κατσαβίδια.
Τώρα που πέτυχα λοιπόν το πληκτρολόγιό μου ελεύθερο καθηκόντων, είπα να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Αφού το καθάρισα εξωτερικά ως συνήθως, στην συνέχεια το γύρισα ανάποδα κι άρχισα να το κουνάω.Η Παναγία , ο Χριστός ,οι Άγιοι Απόστολοι και το καθαρτήριο πυρ! Δεν θα πιστέψετε τι σκουπιδαριό κρυβόταν κάτω από τα πλήκτρα!
Μόνο τη λυμματολάσπη της Ψυττάλειας δεν είχε μέσα του.Κατά τα άλλα και τι δεν έπεσε! Σουσαμάκι ικανό να καλύψει μια λαμαρίνα κουλούρια Θεσσαλονίκης.
Στάχτη, περισσότερη και απ' όση υπάρχει στο σταχτοδοχείο. Φλούδια από φιστίκι και πασατέμπο για να περνάει όχι μόνο η ώρα, αλλά ολόκληρος μήνας! Το νύχι μου που έσπασε όταν πληκτρολογούσα θυμωμένα κάποιο βράδυ. Ένα ροζ μικρό χαπάκι,που είχα συρθεί σε όλο το πάτωμα για να το βρω όταν μου είχε πέσει, αλλά εκείνο παραθέριζε ανάμεσα στα πλήκτρα shift και Ctrl. Τρίχες...Παναγιά μου πόσες τρίχες! Τρίχες καστανές (δικές μου), τρίχες κόκκινες (πάλι δικές μου, όταν τα είχα βάψει), τρίχες ξανθιές(όχι δικές μου... Με απατά με μια ξανθιά. Έχω αποδείξεις!)
Με λίγα λόγια έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ. Ευτυχώς δεν ήταν μπροστά η κόρη μου γιατί μετά δεν θα είχα μούτρα να της κάνω ποτέ ξανά παρατήρηση όταν αφήνει το δωμάτιό της ακατάστατο. Η τύχη πότε πότε ευνοεί και τις μαμάδες.
Με την πείρα που απόκτησα τώρα, μια συμβουλή έχω να δώσω προς υποψήφιες πεθερές/πεθερούς . Αν ο γιος σας ή η κόρη σας, σας συστήσουν το νέο τους αμόρε και θέλετε να ελέγξετε πόσο καλά τα πάει με την καθαριότητα, την τάξη και τη νοικοκυροσύνη, κάντε απλά ένα έλεγχο στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή τους. Απορίψτε τους ασυζητητί σε περίπτωση που το υλικό που θα πέσει από το πληκτρολόγιο ξεπεράσει τα 50 γραμμάρια. Τα δικά μου πληκτρολογικά απόβλητα ζύγιζαν μόνο 49 γραμμάρια.

Και το πλύσιμο υποθέτω της μεμβράνης για να φύγουν λεκέδες από καφέδες, coca-cola και λοιπά αναψυκτικά!!!

Καλό γράψιμο λοιπόν και εύχομαι να μην χρειαστεί να ξανασπάσεις νύχι πληκτρολογώντας νευριασμένη!!!!

Γενικά πάντως τα πληκτρολόγια δε φημίζονται για την καθαριότητά τους ;-)

xe xe εγώ τώρα ξέρω πως να τσεκάρω αν με κερατώνει!!!(αφου λες πως βρήκες και ξανθές τρίχες που δεν σου ανήκουν...!!!)
Πάντως χαίρομαι γιατί εγώ καθαρίζω το πληκτρολογιό μου οπότε αμα θέλει να με τσεκάρει η πεθερά...no problem!!!

Ξεκαρδιστικό το post :-)

Εγώ αντικατέστησα πρόσφατα το πληκτρολόγιό μου γι' αυτό ακριβώς το λόγο. Ήταν ένα από κείνα τα φτηνιάρικα με την πλαστική μεμβράνη που δεν ανοίγουν τελείως, κι αναγκάστηκα να το καθαρίσω με βατονέτα. Είδα κι απόειδα με τη μπίχλα του Αυγεία, δεν καθάριζε και τελείως, και το ξεφορτώθηκα τελικά. Απ' αυτή την άποψη, τα παλιά βαριά IBM Model M, που διαλύονται τελείως, είναι τα καλύτερα. Κάτι ξέρουν οι ultrageeks που τα προτιμάνε.

Καλά όλα αυτά, αλλά με τα laptop τί θα κάνουμε;;

Ένα απλό κείμενο για τον καθαρισμό του πληκτρολογίο έγραψες, αλλά εγώ κατάλαβα πόσο πιο ισορροπημένα νιώθεις εσωτερικά...σε σχέση με τις παλιές ημέρες :)

Kataplhktiko keimeno ..toso ma toso
endiaferwn ...eilikrina sygkinh8hka me ta provlhmata sou
......kai exeis mia galhnh mesa sou ..fainetai ...to diekrine kai o kwnstantinos..eyge eyge!

Yoga kaneis?

"Κοίτα με" σε ανακηρύσω σε χιουμορίστα αναγνώστη β' τάξης.
Στα 10 επιθετικά σχόλια θα κερδίσεις ένα παγωτό πυ-πυ-πύραυλο.
Στα 20 επιθετικά σχόλια το δώρο σου θα είναι ένας μασαζοκορσές της slim και μια κρέμα σύσφιξης προσωπικών σχέσεων.
keep θάβειν...

Δεν το είχα σκεφτεί έτσι, όταν έγραψα για την ισορροπία σε σχέση με το καθάρισμα του πληκτρολογίου, αλλά μήπως τελικά το καθάρισμα των πληκτρολογίων βοηθά και στο καθάρισμα των σκέψεων μας και στην ισορροπία των λόγων μας;
Λέτε;

koita_me για πρόσεξε με λιγο. Οταν πάψεις να βλέπεις τον εαυτό σου στον καθρέπτη νομίζοντας πως όλος ο κόσμος είναι σαν εσένα, άνοιξε και καμία γραμματική μαζί με ένα ορθογραφικό λεξικό για να μάθεις πως γράφεται στα ελληνικά ένα ενδιαφέρον κείμενο.

Avanti mwro mou :)
de rihneis mia matia sta dika sou sxolia se alla blog na kanoume sugkrish "epitheshs"(dika mou) vs "apo8hmena parathmenwn gunaikwn'(dika sou) ??

Pantws egw s'agapw.Panta evlepa me katanohsh tetoies periptwseis noikokyrwn pou arthrwnontas ena exupnakistiko logo nomizan oti tha xehwrisoun .....am de !!! makia hon

"Κοίταμε" πρέπει να προσπαθήσεις κι άλλο για να κερδίσεις το μασαζοκορσέ κατά των πλαδαρών σχολίων και την κρέμα σύσφιξης προσωπικών σχέσεων. Και το μπινελίκι θέλει την τέχνη του. Οι ατάλαντοι βρίζουν βαρετά και σένα σε βαρέθηκα κιόλας. Ραντεβού στα σχόλια του 1ου κειμένου που θα γράψεις στο blog σου και είμαι σίγουρη ότι θα είναι τόσο ενδιαφέρον όσο και η ίδια σου η ζωή...

Κοίταμε:Οποιαδήποτε άλλη άσχετη με το θέμα απάντηση θα σβυστεί μόλις πέσει στην αντίληψή μου.
Δεν θα το κάνουμε φόρουμ το blogάκι

You have a nice blog. I like it.
See you at internet.
Regards from Spain, ;-)

Θες να με κάνεις να μην βρώ γυναίκα ποτέ ε? ξέρεις τι θα πέσει έτσι και αναποδογυρίσω το πληκτρολόγιο? Ε? ΞΕΡΕΙΣ? Δεν το αναποδογυρίζω. Φοβάμαι. Δεν ξέρω τι μπορεί να ζει εκεί μέσα.

Πώς θα κάνω οικογένεια εγώ άμα ακούσουν τις συμβουλές σου? Πώς θα γίνω πατέρας? Ε?

Δεν το αναποδογυρίζω. Φοβάμαι. Δεν ξέρω τι μπορεί να ζει εκεί μέσα.

Άσε που μπορεί να μας χρειαστεί για να καταπολεμήσουμε καμιά εξωγήινη επιδημία.. ;-)

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Α πα πα.. εγώ δεν το καθαρίζω το πληκτρολόγιο μου γιατί θα χαλάσει το πείραμα/καλλιέργεια πολλών μηνών...
... μάλλον έχω φασίνα σήμερα :-(

Estarian,

μόλις έλαβα ένα μύνημα από το Fear Factor και θέλουν λέει να βάλουν ως νεα δοκιμασία το "αναποδογύρισμα πληκτρολογίο του Estarian" στην νέα σειρά του 2006...

:oP

Έχω πάρει φακό και ανιχνεύω...

Scary.

Βρε κορίτσι... άμα το πράγμα (the THING) αρχίσει και απλώνεται και στο γραφείο τι κάνουμε;

Για μένα

  • Σοφία Avanti
  • Ελλάδα/Greece
My profile

Μικρή πασοκική ανθολογία

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from avanti. Make your own badge here.

Links

Για ένα όνομα ζούμε...

(το "πόθεν έσχες"

του τίτλου "τα εις εαυτόν")


US Losses

Photos Hidden
Powered by Blogger
and Blogger Templates