« Home | Α(λ)φασία... » | Αργάμισυ...Νταν Νταν, Ντιν Ντιν » | Σλουρπ... Το γλύφειν ως ποιητική τέχνη και ως πολι... » | Τηλέ-Χυτήρης: "Ας έρθει -έστω- ένας υδραυλικός" » | Ο ερωτικός Πάγκαλος » | Κυρά Υπακοή » | Ενα τετράγωνο με μαύρα γράμματα » | Θα σου πάρω βιολιά και ένα ντέφι γλυκό να σου παίζ... » | Όπως στο Αμέρικα... » | Τότε που κρεμούσα τον βαλέ... » 

Παρασκευή, Μαΐου 20, 2005 

Euro-σύνταγμα-vision και euro-αβανταδόροι

Τι να πούμε, τι
τι να τραγουδήσουμε...
Σαν περιοδεύων θίασος,Γιωργάκης και Σημίτης, αφού διαφώτισαν πλήρως τους Ελληνες για τα καλά του Ευρωσυντάγματος, ξαμολήθηκαν εις Παρισίους για να πείσουν και τους άξεστους Γάλλους πόσο αναγκαίο είναι να ψηφίσουν "oui" στο δημοψήφισμα της 29ης Μαΐου.
(Eύχομαι να είναι τόσο αποτελεσματικοί με το "oui", όσο ήταν όταν προσπάθησαν να πείσουν τους Ελληνοκύπριους να ψηφίσουν "Ναι", στο δημοψήφισμα για το σχέδιο Ανάν).
Το σόλο του Γιωργάκη, στην εκδήλωση των Γάλλων σοσιαλιστών στο Παρίσι υπέρ της ψήφισης του Ευρωσυντάγματος ήταν το πιο αβανταδόρικο.
Στην αρχή τραγούδησε την άρια "παθιασμένος ευρωπαίος":
«Ως σοσιαλιστής λέω "ναι" από καρδιάς. Λέω "ναι" ως παθιασμένος Ευρωπαίος. Αυτό το Σύνταγμα είναι απαραίτητο για να οικοδομήσουμε την Ευρώπη των κοινών μας αξιών»
Συνέχισε με το νησιώτικο " πιο, πιο, πιο μωρό μου πιο ":
«Αυτό το Σύνταγμα κάνει την Ενωση πιο (1) ισχυρή στις διεθνείς της σχέσεις, πιο(2) ικανή να προστατεύσει την ταυτότητα και τις αξίες της, πιο(3) ικανή να παλέψει για έναν κόσμο πιο(4) δίκαιο και πιο(5) ανθρώπινο».
Λίγο πριν το τέλος εκτέλεσε την σάμπα-ρούμπα " ας κάνουμε απόψε μια αρχή":
«Για μας τους Ευρωπαίους σοσιαλιστές, το Σύνταγμα είναι μια αρχή. Ενα ξεκίνημα για να χτίσουμε την Ευρώπη όπως τη θέλουμε, όπως την ονειρευόμαστε».
Στον γκραντ φινάλε - και καθώς ήρθε στο τσακιρ κέφι- τραγούδησε τον καρσιλαμά "είμαι λίγο απ' όλα και με λένε τιραμόλα":
«Είμαι Ελληνας, σοσιαλιστής και Ευρωπαίος, άρα είμαι και Γάλλος»...
Αντε και του χρόνου στη Eurovision
Go Giorgos, go Greece

Tres bien avanti! Bravo!

Eπειδή βλέπω πως δείχνεις ιδιαίτερη σπουδή για τα πολύ όμορφά κείμενά σου, διόρθωσε το " πιο, πιο, πιο μωρό μου πιο " με το ορθό "ποιος, ποιος, ποιος μωρό μου ποιος". Εκτός αν σου μιλάει κι εσένα το πνεύμα του Μποστ (εμένα μου έχει ιδιαίτερη αδυναμία), οπότε άστο όπως είναι. Encore une fois, Bravo! (προφέρεται με αξάν George και πάθος Τάπερμαν -τουλάχιστον απ' όσα είδα στην τηλεόραση)

Μα όταν γράφω " πιο, πιο, πιο μωρό μου πιο" κυριολεκτώ. Αναφέρομαι στα πέντε "πιο" που χώρεσε ο G.P σε μία και μόνο πρότασή του!
«Αυτό το Σύνταγμα κάνει την Ενωση πιο (1) ισχυρή στις διεθνείς της σχέσεις, πιο(2) ικανή να προστατεύσει την ταυτότητα και τις αξίες της, πιο(3) ικανή να παλέψει για έναν κόσμο πιο(4) δίκαιο και πιο(5) ανθρώπινο».

Ε ναι, αυτό οφείλω να παραδεχτώ πως ως κι εγώ το κατάλαβα(plus, plus, plus mon bebe, plus). Ποιητική αδεία alors ο τίτλος, παίρνω την κλεψύδρα μου και φεύγω.

Ασε κάτω την κλεψύδρα...
Δεν είναι για το χρόνο των ομιλητών!
Είναι κλεψύδρα για το βράσιμο του αυγού.
:-)

Do you have an email address? I'd like to ask you a question. Mine is CheryLyn23@aol.com Thank you.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Προς Joan Collins
Υπερπέραν (της μαλακίας)
-----------------------------
H Joan Collins πέθανε
η Joan Collins πάει.
Αν θέλεις να γράψεις κάτι σχετικό με το θέμα γράψτο...
Αν θέλεις απλά να διαφημίσεις το blog σου α-τύ-χη-σες.
Δεν θα επιτρέψω να μου ποστάρεις σαν σχόλιο ολόκληρο άσχετο κείμενο από το blog σου.
Ξηγηθήκαμε;

Keep up the good work » »

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it video editing programs

Δημοσίευση σχολίου

Για μένα

  • Σοφία Avanti
  • Ελλάδα/Greece
My profile

Μικρή πασοκική ανθολογία

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from avanti. Make your own badge here.

Links

Για ένα όνομα ζούμε...

(το "πόθεν έσχες"

του τίτλου "τα εις εαυτόν")


US Losses

Photos Hidden
Powered by Blogger
and Blogger Templates